If I ain't got you

Har inte uppdaterat sen typ i måndags - dumma dumma mig.
Men here I go, a "littloe".
I tisdags.. hände det nog inte så mycket x) hihi
Men i onsdags så var det rätt kul på praktiken, mycket att göra, stor beställning. :)
Hjälpte till att sätta lappar på baugettherna.. asså vet inte hur det stavas fan. (y) haha jag är sämst svar ja.
På kvällen simmade jag med Jocke och sen sov där :)
På torsdagen var det praktik igen råå, bra bra, trivs bra.
på kvällen var det dansen och det var också bra, fast kände mig trött i hela kroppen :/ bara slut liksom.
Menmen what to doo.
Emmie kom tvåa i kareoke tävlingen på PG på kvällen med låten "If I ain't got you" med Alicia Keys.
haha stackarn var lite nervös för hon va sjuuk så hon var rädd att hon inte skulle klara dom höga tonerna i refrängen, men hon klarade det obviously! :D hihi jag hängde tyvärr inte med dock och såg det hela, för jag var för trött + skulle upp tidigt. :(
Men ni får låten här nere, som jag gått och tänkt på denna kväll. :)

Igår slutade jag ganska tidigt och sen typ var jag bara hemma innan jag åkte till Jocke på kvällen och kollade "Pirates of the carribean: At world's end". :) hihi
Fast vi orkade inte kolla klart så kollade klart idag (y)
KAN mitt liv bli liite mer ointressant eller?? iaf denna vecka. haha bara för att jag är så trött på eftermiddagarna så jag orkar inte kontakta nån och träffas eller nåt asså, haha.
Tråkig typ är jag nu. Fast bra grej - lov nästa vecka råå, får försöka vila ut.. ne men haha försöka träffa nära och kära kanske :)?
Kommer heller inte ladda upp nån ny bild eller nåt för, för det första så orkar jag inte ta några kort, och för det andra så skulle jag inte orka ladda in dom i datan. h3h3h3
Så ni får bara låten !

Men idag har jag otippat nog inte gjort så mycket alls. hahah
Familjen festade till det lite med pizza denna afton. It doesen't happen often, vilket är bra! :)
Och yeeeas har beställt hem hela "Sex and the City" serien! :D wiiie
ska kolla kolla kolla, efter "Desperate Housewives" säsong 2 - vilken jag ska börja kolla imorn!
kollade klart sista två avsnitten idag, fan exiteeed över vad som kommer hända! Sista avsnittet var ju bara typ "MEN COME OOON!" hahah
aja, jag pladdrar på nu bara.
Bra att Linda Pritchard gick vidare i Melodifestivalen (y). :)
Men fan, nu blir det väl till att sova om ett tag x) haha fettrött juuu!
Imorn äre dans!



PEACE!
/Malin


Kommentarer
Postat av: tess

men e du 18 malin?:O haha :D

2011-02-27 @ 15:24:27
URL: http://jahtess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0