Gymma!

Hejsaaan, idag har inte hänt så mycket. :)
dansen var nice igår, fast hade ont i benet vilket inte var lika bra. :/
Har fortfarande lite ont idag.
Jocke bjöd mig på mat igår btw.. fast tänker betala tillbaka sen, haha vare sig han vill eller inte! :)

Denna dag har varit bra, chill på praktiken :)
När jag slutat åkte jag till skolan för att höra om rikskupongerna.. dom hade inte kommit.. jävla skit asså.
skitskola.. Hon sa bara att hon inte visste nånting utan bara att leveransen är på väg.. man bah COME OON! Det är fucking tredje veckan in på praktiken. PLUS att hon lät fett dryg mot MIG när det är hon som borde beställt dom typ förra året så att dom skulle funnits från början! (nämner inget namn)
Fan dom visste att vi skulle ha praktik nu sen vi började 2:an. Dom kunde liksom inte ha beställt det i kanske typ november? SEGA JÄVLAR.
Och rektorn är sämst också. Hon bryr sig ju inte ett piss.
PISS.

Men aja, när jag kom hem åt jag lunch och sen satt jag och kollade lite Desperate Housewives + data lite :)
Följde med mamma och pappa och gymma vid typ fem :) fett skönt med träning.
Fast nu har jag mer ont i benet och mitt högra knä kände för att fucka upp min dag. ont. bättre nu. men ont förut.

Sen har jag bara kommit hem, kollat ett till avsnitt av DH, haha :)
Ätit lite middag och sen kollat nu på Top Model. <:

Men ska typ borsta tänderna, kolla klart programmet och sen sova (y)
Vi hörs!



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0