Fet dag!

Gryymt bra dag fan.
Eller ah bortsett från några saker ofc.
Körde ju båda klasserna idag som erbjöds, haha.
Första var med Merdean och den andra med Dawid. :)
Båda koreografierna var rätt nice, fast blev heeeelt slut av den första, + att jag sträckte mig i benet då, vilket fortfarande gör ont :( så var svårt att ge exakt allt. :(
Hatar när jag inte kan ge allt fan.
Sen hade jag inte ätit nånting heller så energin var rätt låg efter ett tag. Blev totalt slut.
Har ätit men är fortfarande helt sluuut i kroppen!
Ska duscha snart och sen sova. Grymt skönt ska det bli!

Men ah, imorn blir det likadant - tre timmars dans! Vet dock inte vilka som kommer koreografera men I'll see.:)
Om det är nån som läser som är dansare eller på g med det så fan, pallra dig till danscenter imorn! Grymt värt!
Länk till själva eventet - http://www.danscenter.se/nyheter/gratis-workshop-med-gruppen-complete.html

Men nu ska jag fixa allt innan sängen!
hörs imorn antagligen! :)

Bild sen i höstas efter nåt gig tror jag


Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0