Dansaaa!

Weell hello!
Inte hänt så mycket sen i lördags :)
Igår var jag först bara hemma  och sen på kvällen var det dansen som vanligt, där vi igår tränade freestyle :)
Även fast jag känner mig rätt osäker i min freestyle så tyckte jag ändå det var kul igår.
Kändes som jag utvecklade den mer :) Liiiten förbättring. (y) igår iaf.. haha
Men sen åkte jag mot Jocke och kollade när han spelade lite boll med Jb, Anton och Simon. :)
Inte så länge dröjde det innan vi gick hem till Jocke iaf :)
Här kollade vi på Oscarsgalan typ till halv fem imorse x) haha jag slumrade till några ggr under galan också.
Bra skit!
Idag idag idag ska jag bege mig till Danscenter och gå på klasserna Complete har :) Feett kul!
Ska försöka gå varje dag det är fan!
Men aja, nu ska jag väl vara social med Jocke eller nåt fram tills jag åker :)
Vi hörs!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0