Hur många dagar går inte åt åt bara dagarna

hihi gillar Hellenius parodi på reklamen, se länk till det här nere för det funkar inte att ladda upp :/

Annars har inte jag uppdaterat sen i tisdags, dumma dumma mulle.
Jag måste bli bättre, ja det måste jag.
Men det har varit en fetnice vecka faktiskt - mycket dans :)
I torsdags blevre första träning med Unique Freakz för det här året, awesoome.
Väldigt bra korre men jag hade typ ingen energi, slut i kroppen på nåt sätt kände jag :/
Och fick aldrig riktigt in känslan i dansen just då :/
Efter vår vanliga klass var det nyb och sen forts grupp i hiphop med Viktor och Maele.
Det var rätt nice, men konstigt nog så sträckte jag mig i benet på första klassen, så jag vilade då.
Men sen på den andra var jag med igen för det kändes bättre. Det gjorde fortfarande ont, men lite bättre, så i början kände jag inte riktigt att jag gav allt, och såg skittråkig ut. -.- haha, men fan rolig låt - shakeababa (y) haha
Har typ haft ont i knäna och benen hela veckan. hatar mina knän.
Och jag är ju så duktig så jag har glömt mina knäskydd varje gång jag dansat denna vecka -.- braaa malin bra.

Men idag ska jag inte glömma dom, och idag ska jag ha känsla!
Fortfarande öppet hus på Bluehill så ska ta dancehallklasserna idag, awesooome!
Sen käka med Emmie och Tess och sen blire träning med freakzen då :) likeilike.
Men nu måste jag göra mig iordning lite, och packa ur min resväska från fjällen, haha jag är seg I know.
Men en finfin bild från i torsdags tagen från Tess, jahtess.blogg.se, och länk från Hellenius hörna får ni ! ;)

Jag, Rosman, Laura och Emmie


Bästa
http://www.youtube.com/watch?v=749AVDyNnq8

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0