Lördag, söndag, måndag.

Helluu!
nu skriver jag ett nytt inlägg dåra om de senaste tre dagarna.
blev lite mer än bara "Lördag".
.
Men iallafall. I lördags drog jag in mot Kungsan med Laura för att ha ett genrep på scenen inför kvällen då vi skulle uppträda på The Voice -11 konserten. Vi uppträdde bakom Sean banan. Eller haha, uppträdde och uppträdde-vi hypa publiken!
Men vi rullade in dit runt två för repet, sen skulle vi inte upp på scenen förrän efter åtta nån gång, så jag och Laura sprang runt lite i stan, träffa massa sköna peeps, åt lite osv innan det var dags.
backstage där vi stod och peppade träffa vi också massa roliga människor.
När vi stod där bakom scenen innan vi skulle springa in så var man taggad som fan asså! Man hörde publiken in dit vi stod och det var verkligen ett stort dån när dom jublade! haha, kickkickkick..
Sen sprang vi in, hypa som fan och drog "händerna i luft" från ena sidan till den andra på "hey ho, hey ho"-väldigt avancerat. ;) haha, nej men fan det var riktigt kul ändå! (y) brabra.
.
Sen på kvällen drog vi på efterfesten på Pure! :) Det var riktigt nice!
Mycket dans och skratt och årets sämsta DJ i lilla baren. :D
Men hade en asnice kväll och natt.
Sov nada dock.
.
Därför blev det jobbigt nu igår då det var öppet hus på voice, där jag befann mig för att dansa. (y)
Aptrött, men hade kul iaf! :)
körde street mix, street fusion, ragga 1 och sen ragga 2.
Efter det var vi några som drog ner till vattnet typ vid Dramaten och satt och chillade.
Det blev dock rätt kallt efter ett tag så då drog alla hem till sig.
helt slut när jag kom hem. Slumrade seriöst till ett flertal gånger framför datan innan jag skulle sova. men ville byta profilbild på facebook så var tvungen ;). haha tragiskt.
.
Idag har jag inte gjort så mycket. Sovit ut, kollat lite Cleo som förövrigt är en jävla bra serie! ;)
Åkt och växlat pengarna till pund, drar till Leeds med Laura imorn! :D
shit vad tiden har gått fort. Känns som vi nyss sa "Vi borde dra till Leeds!".
Imorn drar vi en vecka.
Får se om jag kan uppdatera bloggen nåt.. antagligen inte, haha. :)
Men nu ska jag börja packa. haha man är ju så dålig.
.
Juste, jag är blond nu


Laura, Jessica, Maja & Jag


Efter öppet hus!
Valdés Emelie & Jag

weell, båda frös.

Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0