I'm very sorreey!

Men nu är det såhär att jag inte har uppdaterat denna sida på typ årtionden känns det som.
Inte bra alls. Vill ju blogga, men fan, har inte kommit in it än.
Var inne i det ett tag, sen slant jag ur, haha.
Men nu ska jag fanimej va tillbaka!
Praktiken är slut. Påsklovet är över. Skolan har börjat. Två leverfläckar har removats.
Liten bråkdel av allt ni missat.
Vi kan ta det från sista veckan på praktiken.. fett synd att den är över.
Hade en bra vecka iaf, vad jag minns det som.
På torsdagen hade jag nationella prov som gick sådär, så var inte i skolan nåt den dagen.
Sen fredagen var den sista dagen där :(.
Gjorde min egna tårta och grejer. Den blev faktiskt riktigt bra :)
Bild här nere tror jag. haha
Sen blev det lov och ah, helgen först hände det inte så mycket tror jag. :o
Men i tisdags förra veckan kom bästa Malin till mig. :D
Vi typ cyklade och gick fett mycket under dagarna hon var här, vilket var tills torsdag kväll och då åkte vi till henne ist. haha :).
Var hos henne till i söndags kväll :).
Blev feeett solbränd i lördags, hahah, fan asså, bränd i april!
Fast den mesta färgen har försvunnit nu.
Men ah, hade iaf en jävligt rolig vecka med bad i jacuzzi, basta, cykling, blonda moments ala Malin och möte med massa nya människor!
När jag kom hem sov jag hos Jocke tills igår, och igår var vi ute en del eftersom det var så fint väder, och på kvällen träffade vi några och spelade lite fotboll. Jag la in årets snyggaste straff! ;)
Ibland går det!
Men sen slutade jag upp hemma hos Jocke igen så sov där tills idag och idag blevre första dagen i skolan efter praktik osv. Den var rätt soft, mycket som händer med och i skolan nu. I höst byter den ju namn till John Bauer gymnasiet i Sundbyberg. skitnamn. men ah, det innan var ju inte direkt snyggare x).
Oj vad långt detta blev, ska runda av.
Nu på eftermiddagen var jag och tog bort två leverfläckar.
Asså fyfan.. den där jävla bedövningssprutan.. HEMSK! Den gör så in i helvete ont asså.
Men sen känns det nada. bara att det drar lite i huden när hon sydde-lite konstigt men ah, no pain iaf.
Men ska dra nu.
Här får ni nån bild eller två! ;)
Och nu sitter hela texten ihop utan några mellanrum för att bloggfan bajsar.
Min sista och egna tårta på Complé!

Söt bild på Malin från förra veckan!


Jag idag-ego ohyääs!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0