Hejsaaaaaan

Uppdaterade senast iiii hmm.. onsdags!
Sen dess har det väl inte hänt så mycket. :)
Praktik på förmiddagen i torsdags och sen till skolan för att diskutera lite inför nationella.
Efter det gick jag med Jb, Simon och Max till Café Solo, och efter ett tag kom Jocke och Måns och sen kom Eve också. :)
Sen satt jag där tills det var dags att dra mig mot dansen.
Fan vad det blåste ute asså!
Det var kul på dansen men sen när man skulle hem så gick fortfarande inga tåg mellan Stockholm C - Sumpan/Ulriksdal så jag och Emmie tog en chansning och åkte till Sumpan, för kanske gick tågen därifrån? Ja det gjorde dom. (y)
hmm, Igår hände inte så mycket, typ praktik, kulkul och sen var jag bara hemma fram till kvällen och då åkte jag till Jocke. :)
Vi åkte till Bredäng och hem till Rustam ett tag. :) Träffade lite av Jockes klasskompisar, trevlig hög det där. (y)
Sen idag så sitter jag här nu då hos Jocke. Det svider lite i min hals och mun för jag drack en sån här saft som man blandar själv - kaktus, lime.
Tänkte inte på att det var lime förrän jag redan druckit halva glaset, och då kunde jag ju lika gärna dricka resten. :)
haha bravoo!
Första lilla matchen för pojkarna i Balkan Express idag! ;) haha
Huvudstafältet 15:30.
Lycka till Jocke och alla ni andra småpojkar. :)
Men nu måste jag göra mig iordning lite tror jag bestämt!
Hörs!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0