85 år skulle du blivit idag. Grattis farfar.<3

Sen jag uppdaterade sist har det hänt en del saker.
Tog ju bort leverfläckar sist dåra.
Stygnen har kliat och gör ont ibland.
Farmors begravning var i torsdags, jättefint var det.
Förtjänade hon verkligen. Heli pratade så fint om henne. :)
Sen har det gått massa oroliga och ledsna tankar i mitt huvud som jag inte kommer dela med mig av men ah, torsdag och fredag denna vecka har bara varit skitdagar.
usch.
Men det är bättre nu.
Alla flaggar för farfar. ;) saknar honom.<3
Men idag har jag inte gjort så mycket alls.
Såg stygnen när jag skulle byta plåster, asså fyfan.
ser skitläskigt ut! xd
svart tråd och grejer! haha rädd chey!
Men nu är jag hos Jocke iaf och vi ska väl gå och äta nånstans sen och sen så kanske man svänger förbi Tess place senare. :)
såå for now..
Trevlig valborg allesammans!
Peace
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0