Weah

tjenatja!
det va ett tag sen jag skrev här.
sen typ innan valet, haha.
min sjuklingtid.
Men nu är jag frirre!

orkar inte berätta så mycket vad jag gjort så tar veckan! haha

Igår vare bara skola som gällde, och vi va då i köket och gjorde fransk pepparkaksdeg. (y)
och ah, det va väl skolan det.
efter skolan så träffade jag Jocke, jb, eve, max och måns och vi gick runt lite i Solna centrum.
Sen gick jag, Jocke, jb och eve och åt mat. :)
efter det så drog vi oss mot Råsunda stadion där vi kollade när Simon, Anton mlfs band "Stains of blue" spelade innan AIK matchen.
Dom var duktiga <:
klipp från en av deras egna låtar hittar du här nedan ;)

Idag har jag inte gjort så mycket, typ bara skolan, där vi gjorde wienerbröd och gjorde klart de franska peppekakorna xd haha
efter det blevre idrott med bodypump och nu är och har jag varit hemma ett tag och jag är slut.
kommer typ somna.
så jag lämnar er med klippet från spelningen.


Al Cohol - Stains of blue.



Over and out!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0