val

happ. då är det val på söndag då.
Jag är glad att man inte får rösta, men om jag hade fått hade det väl blivit typ miljöpartiet eller sossarna eller nåt.
Typ alla verkar emot sossarna, men läste lite på hemsidan och det jag läste var ju inte direkt dåligt. :P
Jag tror att de flesta som säger att dom inte tycker om sossarna inte är direkt insatta utan säger så för att om dom nu skulle tycka om dom, få kompisar osv som säger emot dom bara för att "sossar" låter som något man inte ska rösta på.
hahah, riktigt löjligt men man får lite den bilden av många xd

I'm proud to say att hittills har jag ingenting emot dom.
Hellre sossar än Moderater säger jag.
haha, vissa av moderaternas politik va ju ganska konstig och det låg lite dubbelmoral i det. xd
hahah

aja, nu ska jag kolla på tv, sjukling som jag är.
Har inte sagt det men jag har haft feber denna vecka och min hals is killin' mee!
därför har jag också så här mycket tid till att checka politiken ;)
hahah
aaaja



Peace peeps
/Malin


Kommentarer
Postat av: karrroooww yao

Fy på dig mallan!! tur att du inte får rösta :)

2010-10-14 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0