KUL!

Igår vare ruliigt :)
första dansdagen liksoom.
gick helt okej, lite ur form kan man ju säga, men det var askul :D
försöker få in koreografin. har inte dansat så mycket sån sorts hip-hop så det är en liten utmaning, men det är så det ska vara :) (y)

Idag har jag förövrigt typ inte gjort så mycket.
sov hos Jocke igår så det tog inte lång tid till skolan idag :)

skolan va som vanligt. lite småtråkigt, men ändå kul, eller ah..
ehehe
På väg hem från skolan så sprang jag in hos frisören och drog en klippning ;)
inget speciellt, men det lär synas på bilder senare. :)

från det ena till det andra så hade tänkt gå på Baseballs på grönan nu ikväll, men jag orkar inte asså.
helt slut.
så det blir hemmakväll och Kristallen på tv!
haha

men orkar inte skriva mer
så här kommer en mobbad bild från när jag var på landet i slutet av sommaren!




HEDDÅ
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0