kasst.

dansen igår var ruuligt och det gick ganska bra på koreografin osv. :)
uppvärmningen var dock inget att leka med, med tanke på hur man mådde :/
MEN W/E.

Den här dagen känns inte så pepp.
har fortfarande ont i hälen, och idag ska jag ha kondis så då blire att springa runt i smärtsamma kockskor hela dagen.
kul -.-
sen så är det en grej jag inte förstår, som har gjort mig fett pisst off denna morgon.
vart förvinner alla kläder när man INTE andvänt dom ? I seriously don't get it.
Det hjälper ju inte att vädret suger heller.

aja, jag återkommer när den här dagen blir bättre.
om jag inte återkommer så är den lika mycket kass hela dagen.


bild från typ sommras.


hejs
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0