Gårdsfest, 50-årsfest och bra musik!

Låten som jag precis la upp är asbra, och från den ena musiken till den andra så måste jag säga att jag ÄLSKAR Kent s nya album!
mycket bra (y)
Så nu ligger jag här i soffan och tänker tillbaka från i våras när jag var i Örebro med Stina och såg dom. :)
så jääääääävla bra.

Förövrigt så är det gårdsfest här idag, haha
och jag och karro ska dra oss ut dit snart och se om vi får hoppa i hoppborgen, hahaha (y)
nejmen ah, kolla läget lite.
det ska spela ett rockabillyband senare, me likee <:

Ikväll ska jag på Olovs (Jockes mammas sambo) 50-årsfest!
det blir nog trevligt. (:

Men nu ska jag göra mig lite iordning, lite långsamt.

 

Hörs sen vaa
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0