wooo

Morn!
trött tjej här.
ska till skolan om typ två h xd hah
Igår vare dans, nicenice :) måste bara öva lite, eheh. <:
fina bilder fick jag och Emmie till också (y)

Tidigare i veckan gjorde vi princesstårtor i skolan, usch :S
Men jag köpte hem min och när mamma och pappa va hemma försvann  nästan halva, så man hann ju inte ta kort på den som hel, hahaa, men halv. xd
en till sak jag tagit kort på var dimman i onsdags morse.
sick.

Idag är det ju Hoffmaestro på Grönan!
tror det blir en sväng dit med brudsen.

men nu orkar jag inte skriva mer, hah.
oh juste, jag har färgat barret (y)

lite suddiga bilder från mobilen men ah
   

Tårta                       Dimma
 

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0