Utmaningar gillas starkt!

hellu peeps.
Jag sitter nu hemma hos Jocke med Winston och såklart Jocke. :) Dom spelar lite fifa och jag kom nyss ut ur duschen. (y)
Dagen har väl varit helt okej idag. Hade iofs ett näringsläraprov som gick lite sådär, men tror och hoppas att jag klara't! Efter det hade vi ingen svenska, utan istället hade vi en sån där drogundervisning med samma göteborgare som kommer varje år till vår skola :) haha fast han är en rätt skön snubbe asså (y)

Efter skolan gick träffade jag Jocke och jag, Jocke, JB, Winston, Måns och Joy satte oss en liten stund vid donken fram tills jag skulle dra vidare till dansen. :) Sa hejdå till Jocke och Winston vid bussen och åkte iväääg.
Hade en ny koreografi idag, awesooooooome! Det va askuuul! :D fett med utmaning, rätt svår, satte typ slutet halvt en gång xd hahah, men det va kul ändå. gillar utmaningar när det gäller dans (y)
lite kul att många blir mer åt det trötta hållet, typ "åh, fan det går inte, då pallar jag inte" medans jag och emmie bara "WOHO FETT KUL MED UTMANING! HIHIHIHI!" hhahahh, nejmen tha peeps i vår grupp ligger nog lite åt mitt och emmies håll också. :) det är niiiice, haha.

men nu ska jag väl typ vila mig lite, se om det finns något gott att dricka i Jockes kyl osv. såå ah.



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0