TJA

Jag är lite småtrött alltså. haft en bra dag måste jag säga :)
hade först svenska i skolan.. prov.. sämst.. men ah, sen hade vi lite PoF och sen drog jag, Bells, JB och Max först till Bromma och sen till Kista, fast på väg dit förlorade vi Max vid hans hem, hehe x)
I Kista köpte jag, elle ah, Bells betala sålänge, ett par klackskor, på rea! :D hihih. kommer iofs inte kunna använda dom förrän nästa år men vafan! ;)

Sen köpte jag min VÄSKAAAA :D hihihi. en fin Adidas, stor, grön, mmm, asnice. :3
och sen köpte jag ett par leggins på New Yorker, hihi, också nice. (y)

Jibeh och Bells drog med tuben till Solna sen och jag drog hem med bussen (: hoppade av lite vid Järfälla kyrka och kollade till lite vid farfars grav. Sen kom pappa och hämta mig på väg från jobbet och vi åkte hem :)
Sen dess har jag bara suttit här framför datan och tv:n, hahahah ;)
I förra inlägget skrev jag om bion och vi gick på "The social network" (y)
den va rätt bra faktiskt :)

Men jag är bäst


väskan, skorna och legginsen! hihi
 

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0