Paradise Hotel!

helloo.
Dagen idag har varit rätt chill, fast jag är nu aptrött.
I kondis idag så lekte vi typ bara med marsipan. gjorde frukter av det osv :)
Seen blevre lite jakan med Jenny och sen hem där jag bara tagit det lugnt!

Nu ikväll var det ju säsongspremiär för Paradiiise!
hahah, rätt kul att kolla på när andra gör bort sig osv :)
flera tragiska människor i denna säsong!
no names will be named ;)
men ah, man är väl själv lite tragisk som kollar på skiten! haha

Är som sagt väldigt trött så ska väl gå och lägga mitt tragiska jag och vakna imorgon utan tragiskness i mig.
blir kanske det imorn kväll igen dock.. ehehe (a)



Ciao
/Malin


Kommentarer
Postat av: Emelie

tragiskt va namnet !

2010-10-11 @ 20:52:12
URL: http://duvetperdomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0