Nej tack.

HEJ!
jag känner att jag är lite dålig på uppdateringar, men dom kommer med jämna mellanrum (y)
I söndags var typ en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaskul söndag med Unique Freakz!
Antagligen en av de bästa söndagarna detta år!
Styling och fotografering=Ja tack!
Alla såg freakyfreaky ut och mitt hår va asnice och mina kläder va brabrabra så tack Cicci, Carro och Emilia :) (y)
bilder kommer komma upp sen från fotograferingen, på vår grupps blogg
http://uniquefreakz.blogg.se/ och antagligen facebook.
Kanske på min blogg också ;)

Gårdagen va dock inte lika rolig.
Hade kondis, och eftersom det var kanelbullens dag, var det inte mer än rätt att göra bullar.
hade ingen bra dag och vissa gjorde den inte bättre heller, så ah.
På kvällen var jag i Kista med Stina och kolla runt lite på vinterjacka osv, och kom fram till att jag skulle köpa en Everest. verkade bäst så. hann dock inte köpa den igår, för vi skulle på bio.
Vi såg "Tusen gånger starkare".. ah du, vad ska man säga. Man har ju sett bättre xd
Den va weird och typ inte bra.

Idag va vi på studiebesök med klassen.
Vi åkte till Saltå kvarn i Järna.
asså nej tack säger jag bara.
aplång resväg ju. pendeln till stan, sedan pendeln till Södertälje hamn, sedan pendeln mot Gnesta, gå av i Järna, ta en buss till en åker, gå 800 meter grusväg till ett ställe och va där i HÖGST en timme, för att sedan åka hem igen. -.-
reaktionen när vi kom till åkern "VART FAN ÄR VI?!" Nån ramla ner i diket osv.
Tur att man hade sin Ipod på vägen tillbaka till civilisationen kallad stockholm central.
Somnade nästan dock av Simons påhitt att bara sätta på lugnare låtar (y) haha

Sen gick jag och köpte min finfina jacka med Paulina och Jenny. men det blev till att köpa en hoodie och ett läppglans också (a) hihi

Nu är jag supertrött och kommer nog slagga tidigt ikväll. kan sova lite imorn också. sena dagen ;)

Gotta go



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0