Made my day!

haloo
Idag har varit en både bra och dålig dag.
Började med skola, där det först var helt okej, vilket sen övergick i att jag blev assur på eftermiddagen.
Men blev gladare igen på tåget hem med Jenny, Nathalie och Felicia :)

När jag kom hem - stress stress stress! äta och byta om och försöka ta en liten paus innan man ruschar iväg till tåget igen. När man väl var på väg blev jag aptrött och typ jätteseg, vilket ändrades helt när man varit några minuter med Unique freaks ;) haha
Blir alltid glad när jag kommer in i danslokalen, med alla coolingarna, hur sur jag än må vara.
Blev nämligen flum som fan (y)
Asnice del vi gjorde i koreografin idag! placeringar och bra shit till en del i låten! gaah, det kommer va asnice den 22! Fast jag oroar mig lite ändå.. Vi ska dansa på ett café typ.. kommer det va jättelitet? Som på Solna ungdomscafé? hoppas inte.

Men nu sitter jag hemma och gör inte så mycket.
Ska nog sova tidigt idag. Börjar inte så jätte tidigt men jag är trött x)
Chokladfestival med klassen imorn också! haha kommer säkert bli nice, men kommer nog inte palla va där så länge. jobbigt med allt efter ett tag.
Hur mycket choklad hade dom fraktat dit, sammanlagt???? 9,7 f*cking ton!!!
Jag kommer tröttna! LÄTT!

men aja, ska rulle bort från datan nu, in i badrummet, sen ner i sängen och läsa min bok :)



Godnatt
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0