Let's have dinner shall we ?

helloo
Kvällen igår blev rätt lyckad :)
Spenderades som sagt med Pauli, Jenny, Sara och Rebecka :)
och när vi drog från Rebecka drog jag till Jocke där Simon, Anton och Winston var.
Dom satt och spelade fifa och jag va trött.. så dom åt upp mitt godis.
När the grapps gick sov jag hos Jocke och idag har jag bara tagit det lugnt hemma :)
men snart ska jag dra för,

GRATTIS TILL FINASTE EMMIE! :D <3
Ska snart åka till henne där hon har en middag. <:
kommer bli nice (y)
Jag har ingen present dock, så känner mig rätt dålig :(
men det kanske går att fixa till tills dansen imorn ;)
aja, måste göra mig iordning nu.



Pusspuss
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0