Late night out

Igår va rätt niice :)
Var först i skolan i några sekunder, sen åkte vi till chokladfestivalen som va seriöst SÄMST! Tur att vi inte behövde betala för skiten iaf.
Vi åkte dit, gick in, såg några fina skulpturer från chokladgrejen, och sen när man väl kom upp i själva salen där allt va, så vare typ apmycket folk, och choklad här och var, med mini smakprover på några få. grymt tråkigt. jobbig luft.

Efter det åkte jag och Paulina hem till mig ett tag och sen åkte vi till Jenny och Sara hemma hos Jenny (haha) och åt lite chips. xd
Sen när klockan slog så mycket, drog vi till Tumba och kollade på "Stains of blue" när dom spelade :)
dom va jätteduktiga :)

Efter vi dragit därifrån hängde jag, Jenny, Sara, Paulina, Max och Simon lite i Solna och sen åkte vi (förutom Max och Simon) hem till Jenny och sov där :)

Idag på morgonen åkte vi sen till Max (hamburgerresturangen) och åt mat :) efter det åkte jag hem, tog en dusch och sen har jag bara softat i soffan hela dagen :) asskönt!

Men nu ska jag fortsätta att inte göra någonting och så hörs vi kanske imorn ;)

   

Toodles
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0