L-O-V-!

Idag var då den sista dagen i skolan innan höstlovet och det va helt okej. (:
Hade först arbetsmiljö och där snacka vi typ bara lampor och fönster, haha, så nada important.. elle ? kanske.
asså jag är trött.
Hade efteråt religion, två timmar, kul? ne. men det gick rätt fort faktiskt och ah, rätt roligt med människorna i min klass. kaosklasS? svar ja. (a)
va fett drägg idag btw, hahha.

efter skolan drog jag, eve, tess och bells in till stan för att kolla buttericks, men aslång kö så vi sprang runt lite och sen åt vi på donken. :)
Sen kom Jocke, Jb, Max och Måns in till stan och först då ställde vi oss i kön och den gick faktiskt väldigt snabbt :)
hittade inget bra, eller hittade kanske, men ville inte slösa pengar (a) hihi
några bra halloweenkläder tips, tell me about it på något sätt! fast har några idéer. :)

Meeeeeeeeeen nu har jag varit hemma ett tag och är rätt trött så funtar på att sova rätt tidigt, så fort jag satt ihop morgondagens utstyrsel (y) såå..



Hejdååå
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0