Idol

Hellu, här ligger jag rätt så nyvaken hemma hos Jocke :)
Kollade idol igår. tycker det var rätt person som fick åka.
Har aldrig direkt gillat Sassa. Tyckte inte hon var bra på hennes audition och ah, tycker inte hon har något speciellt.
Sure, hon har en bra röst när hon tar i riktigt mycket, men annars är den rätt svag, så I say Right On! svenska folket!
Det är som när Johan Palm var med i Idol.. asså helt värdelös. Fanns inget bra nånstans i hans röst eller nåt. fattar inte hur han kunde va kvar så länge, men ah.
Mina favoroiter detta år måste typ va Alice, Olle och Weise :D (y)

aja, enough talking about that.

Idag vet jag inte vad som händer. Börjar känna mig lite småhungrig så jag tänker väl ta en titt i the Jonssons kylskåp snart (a)
Ikväll blir det kanske till att övningsköra med pappa :) awesoome
men nu orkar jag inte data mer



Toodles
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0