Idag kommer bli en bra dag

tjena!
Igår va nice med middag hos Emmie :)
Middagsgästerna bestod av mig, Emmie, Emelie, Nikki, Tess och Mathilda.
vi typ åt, prata lite, åt igen, prata lite, åkte till tess, prata lite, funtade på denna dag, prata lite. ;)
ojoj!
Bilder från gårdagen finns här neere :) annars kommer det finnas lite mer på facebook :)

Men idag kommer som sagt bli en bra dag, för vi ska ha fotografering med dansen hela dagen!
all black skare va också <:
men det är svårt att hitta bra kläder, om det ska va lite "freaky". men det är bara att riva ur garderoberna (y)

Ikväll ska jag sova hos Jocke också :) hihi
och imorn är det skola igen.

bilder
     

Nu ska jag göra mig lite iordning, som sagt riva ur garderoberna. 

Peace
/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0