Biobiobio

Gårdagen va rätt nice. (:
slapp hela dagen och på kvällen hade vi massage på dansen.
Bara jag, Emmie, Emelie, Tess och Marilyn där så det va skönt ändå. Och såklart Cicci dåra :)
Massagen va väldigt skön och avslappnande, men nu vet jag att jag är grymt spänd i iaf benen.
Gotta fix that. inte bra.
Meen vet hur jag ska göra så jag kirrare bra.

Idag fick vi bestämma själva vad vi skulle göra i kondisen, och jag, Jenny och Paulina gjorde Vaniljdrömmar och Hallongrottor. Inget av dom var gott för min del iaf. fast gillare inte speciellt. och hallongrottorna blev liiiiite brända (a) men annars, superbra! :D

Efter skolan åkte jag hem och hämta lite grejer sen skjutsa pappa mig till Jocke och här är jag nu. :)
Vi ska på bio ikväll och se antingen "Himlen är oskyldigt blå" eller "The social network".. får se vad det blir ;)

  eller 

?

Smell ya lateeh
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0