6 months!

I skolan igår gjorde vi praliner, mazariner och hallongrottor! :D
Jobbade med Bells och våra blev självklart awesoome!
Efter heldag med kondis så hade vi förlängd idrottslektion.. faktiskt rätt nice.
har börjat tycka om idrotten mer nu av någon konstig anledning. haha
Märkte också idag att jag orkade mer än vad jag trodde!
wiheo!

Igår var det 6 månader med Jocke :) <3
Därför sitter jag här hemma hos honom just nu.
Igår satt vi och åt sips till en riktigt kass Sverigematch.
och nu sitter jag och tänker på att
JAG OCH JOCKE SKA PÅ HÅKAN DEN 13 NOVEMBER :D WIIIE

men ah, I gotta get dressed for school!
fast inte än..

gammal bild



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0