TJA

TJA, igen. ;)
Igår va rätt nicenice (y)
Vi freakz skulle ju giga på solna ungdomscafé, och det gjorde vi, men inte på det eventet vi skulle ha gjort.
Det eventet vi skulle uppträtt på var fram- eller bakflyttat så igår kväll var det en stand-up grej där typ. dom va sämst, men vi fick dansa emellan iaf. :) men ah, det gick väl sådär - Joy fucka musiken xd Så vi fick börja om.
Typ sämsta uppträdandet för min del iaf. usch :(

Bästa igår - Innan vi gjorde oss iordning för giget ;)
Vi var på Solna ungdomscafé långt innan vi skulle giga, och då var det ingen allmänhet där, hih, så vi satte ihop en ny koreografi - med våra danceteachers. ;)
och det va en lite speciell koreografi - men jäävligt kul. Fan va vi garva :D haha, flummiga somfa-an.
"I'm feelin' yummy head to toe.. YOU SEE ME!" (y)
Me like.

Men efteråt så gick jag, Paulina, Jenny, Sara och Jocke (som var där för att se mig) hem till Jocke och kollade på "Grown Ups". Efter halva filmen kom Winnie också. Filmen var förövrigt sådär - för mycket amerikansk humor över det hela. too much liksom.

Sen sova jag hos Jocke och resten drog hem.
Nu sitter jag hemma framför datan (suprise, suprise) och ah!
kollade precis på "The last Bounce" som jag spelade in igår (y) yeey me.
Lite besviken dock över att dom inte visade så mycket, men hela grejen var ändå overwhelming! :')
Så jäääääääääääävla BRA!!! :D

Aja, nu ska jag äta en macka och sen vet jag inte, kanske kolla en annan film :)
Bilder från gårdagen kommer upp på facebook och kanske några här sen :) fast ah, ni som inte känner mig på fb får bara se dom jag lägger upp här ;)

     

PUSS
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0