The Hills

Tjena peeps
Sen jag skrev sist var det freedag tror jag :)
Det va en bra dag, sov hos Tess.
I lördags var jag, Jenny, Jocke, JB, Paulina, Simon och Anton hos Sara i Tumba där vi bara hade lite myskväll :)
Det var rätt kul, med fett mycket julmust, chips, ostbågar och peppisar :)
tåget från Tumba var såklart försenat så jag och Jenny missade sista tåget hem, och fick därför hoppa på nattbussen.
rätt chill ändå, fast man va rätt trött så man råkade ju slumra till några gånger, haha.

Igår hände inte så mycket.
Gjorde typ nada på dagen, förutom att jag kände att jag var rätt förkyld.
Åkte sen till freakzen och dansade i drygt två timmar, vilket var fett nice <:
Men på vägen hem kände jag av förkylningen ännu mer, och bara visste redan då att imorrn är jag sjuk.
Och imorrn är nu idag, och what do you know, I'm sick :(
Jag orkar inte.
Ska försöka äta fett med c-vitaminer asså.
Synd bara att man är allergisk mot de flesta frukter som innehåller just det. -.-

aja, nu ska jag kolla på en massa "The Hills" :)



Peace
/Malin


Kommentarer
Postat av: Jenny

du glömde nog någon nu malin.... vem kan de vara... ;)

2010-11-29 @ 20:23:19
URL: http://jennyj.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0