SÅ BRA

TJA!
Sorri att jag inte uppdaterat sen typ söndags morgon ?
Låt oss börja med söndag kväll.. NO LIMITS ÄGDE! :D
fan, hade kul på väg dit med Emmie och Tess och ah, allt va bra under showen.
Man satt där och såg ut som en liten flicka som såg sin största idol! haha
Blev jätteinspirerad, och ah, hoppas man själv står där någon gång - Alla var så duktiga! Massa beröm till er!
Och Carro va asduktig också :) synd att inte Cicci kunde vara med bara :/
När vi va på väg hem sen så.. asså det ända man ville göra va att dansa! ASAP!
aa, grymt!
<3

Annars har det väl inte hänt så mycket den här veckan
Igår var det bara skuula där vi gjorde Schwartswaldtårta som man fick köpa hem till pappa - GRYMT ÄCKLIG TÅRTA! bara massa maräng och chokladgrädde+ännu mer choklad - jag som inte ens gillar maräng.. usch.. I don't like it. -och sen åka hem - SJUKT trött!

Idag har jag också varit i skolan dåra!
Fast idag gjorde vi Fruktmatbröd - smaka skit, fast rätt, och chokladfudge.
äter fan nästan inget av det vi gör i köket asså.. för mycket äckel alltihop! haha xd
Bells kanske har kirrat praktikplats åt mig nu också, thank you dear :)
Efter skolan drog jag, Jenny och Fredrik till Café 60 och satte oss för varsin latté. :) mm, gottigott.
Satt där i några timmar typ, sen tog vi en lång väg hem, haha.

aaha, aa det va inte så mycket jag mer orkar säga.. nu på kvällen har jag bara kollat lite Desperate Housewives.. lite mer tv.. jättetörstig nu, så ska väl gå och dricka nåt :)

Men här kommer lite bilder från Håkan och No limits. :D

   

     

   

   



PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0