Månad att se fram emot!

Tjena!
Haft bra vecka peeps ? Jag har :) Sen jag uppdaterade sist har det väl inte hänt så mycket.
I onsdags var jag då och fikade med Paulina och Jenny på Café 60 :) mysmys.
Sen drog Pauli hem och jag och jenny fortsatte vandra runt lite i stan. :) Sen åkte jag hem till Jocke, lämnade mina grejer där, för att sedan möta Jb och Eve och åka till stan igen. haha
Dom skulle äta på Pong och jag kan inte slösa de sista pengarna jag har kvar, eftersom det faktiskt är en hel månad kvar, så jag stod över och hängde bara med dom medans dom åt. (: funkade det med. var inte direkt hungrig heller så.

Igår var en bra dag också - var hos Jocke hela dagen fram till typ halv fem då jag drog vidare till dansen :)
Det va nice däär - fast var helt jätteseg i början, hängde inte med så mycket xd haha. Om man legat och slappat hela dagen framför filmer osv så blir man förvirrad när man ska sätta igång med träning xd haha. bra malin. (y)
Men det var kul iaf, som vanligt. (:
Vi övade inför giget, gjorde lite ändringar osv. Vi kommer dock bara vara 6 pers utav 13 som uppträder imorn så drygt hälften är gone, men vafan, jag tror det kommer bli awesome ändå! <:

Efter dansen åkte jag hem, duschade snabbis, och sen drog jag och karro till bullen för att kolla lite film osv. (y)
Det blev dock inte så mycket film, haha. Vi kollade massa grejer först på datan som typ "Pensionärsjävlar" osv. Sen kom Nikkepikke och sen drog vi igång "Farsan" som vi alla typ redan sett men ah, vi kollade inte ens klart xd haha.
Den är den sämsta, helt klart, av Fares filmer, men ah, vi var sugna på svenskt och den fanns på datorn så, whataheck. Sen drog vi på förra avsnittet av "Välkommen åter" också. :)
Efter det rörde karro och jag oss hemåt, trötta som vi var och tog bussen innan den slutat gå för att vi är lata (y)
Jag och karro kom också på under kvällen att min Carro, min ena danslärare är också hennes danslärare nu på Marikas (y) haha

Idag har jag typ inte gjort ett piss.
funderat på månaden framöver, den kommer bli awesooome! :D
Fan nästa helg är det Håkan på lördagen och No limits på Söndagen! :D
På onsdagen efter det blire premiären av Harry Potter, hahah, awesome! (y)
Vill gå på Stone Sour, men jag har inga pengar till det. fan. får se om det kan lösas.
Varför har jag inget jobb?
Ni ska få en låt som avslutning! Denna har jag tänkt på hela morgonen tyyp. :)
"Gubben i lådan" - Daniel Adams-Ray

  
 
   





Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0