Jahappjahappjahapp

Hejsansvejsan!
När uppdaterade jag sist? Söndags eftermiddag någon gång om jag minns rätt :)
Dansen den kvällen va asniiice :D Gillade nya korren vi fick av Cicci.
Har märkt att sen jag kom in i gruppen har jag blivit mycket bättre på att ta upp koreografier, vilket är super. :)
men ah, så söndagskvällen va bra (y)

Igår hade vi kondis i skolan där vi föreberedde till ciabatas, och så gjorde vi glass och brownies :)
Min och jibehs browniesmet kunde vi dock inte göra klart igår, för det fanns inte tillräckligt med bläck :(
så vi gjorde klart dom idag (y)
Igår kväll va jätteawesome på Marikas där jag, Tess, Issa, Karro och Laura gick på Carros klass som hon hade.
Vi dansade den korren vi fick i torsdags igen, och jag tyckte det gick väldigt bra i slutet när jag tog i ordentligt.
Man märker och ser verkligen när jag tar i och inte. aptydligt.
Emmie kom nämligen dit och kolla, och tess ville filma, så såg dom gångerna jag verkligen tog i, och så fick jag till ett bra face också, vilket jag blev glad över :D tihii
längtar tills på torsdag.

Idag har däremot varit en rätt mycket pissdag.
Sämst i köket.
Vi gjorde klart ciabatasarna och brownies, sen skulle vi göra dammsugare... jag och jb gjorde smeten, sen pallade vi inte mer. asså sämst dag.
Den började dåligt iochmed att vi skulle va där klockan 8 på morgonen... NEJ TACK!
ajaa, jag tyckte bara allt var sämst, så va sur största delen av dagen, haha.
Efteråt hade vi idrott och hälsa, teori, första lektionen med linda dåra.
somnade, men intressanta lektioner faktiskt. har nog inte ätit så bra idag, så antagligen därför jag halvsomnade. :/

aja, nu ska jag äta iaf.
maten står på bordet liksoom ;)



PEACE
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0