Harry part 1

Tja, jag sitter hos Jocke just nu, gör inte så mycket, börjar bli hungrig, så vi ska snart gå och äta.
Sugen på kebab.. eller burgeaar.. hoho

Kollade praktikplatsen Bells kanske fixat åt mig idag.. njaa, jag skippar nog den.
Den låg på ett industriområde, fett off, i en tegelbyggnad som jag nog inte  skulle trivas i.
Eller asså grejen är att jag tror att jag vill ha något mer centralt, typ café med kondis, för jag måste ha space, fin miljö, människor, så man ser något kul när man kollar ut genom fönsret, osv. aah, svårt att förklara utan att låta petig, men vafan, ska ha praktiken i nio veckor så jag vill helst vara någonstans jag kan trivas, centralt please.
Så det lär bli Eva som får fixa åt mig, om jag inte ringer någonstans själv.. fast nee.

Men Ikväll är det Harry dåraa, TAGGAD? svar ja.
Ska nog gå och äta nu, för nu börjar jag bli vääldigt hungry.
Äckelkorv i skolan. Brukar gilla falukorv men asså ah.. skolans är väl inte den fräschaste precis.. tog stopp när man käkat typ mindre än halva tallriken. (y)

Men jag skriver kanske inte idag, men imorrn.
Eller så skriver jag av mig efter filmen och säger hur bra den va :D
haha



Peace peeps!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0