God Morgon!

TJENNA
Jag är pisstrött. Sitter och lyssnar lite på Oskar Linnros.
Vaknade halv åtta, kunde inte somna om -.- kul.
gick upp typ åtta, tog en dusch. Runt halv nio satte jag mig här framför datan.
Finns inte så jättemycket att göra när man går upp så tidigt, resten av familjen sover. Man kommer inte så långt i lägenheten om man inte ska väcka alla, så det blev att ta med sig datan till köket och sitta här.
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.

MEN IKVÄLL kommer det bli askul! :D
HÅKAN HELLSTRÖM! :D:D:D
Ska ta med systemisen och fota massa (:
Filmisen också och filma tror jag, huhu.

Men nu har familjen börjat vakna, så tror jag ska göra lite frukost och dra på ett avsnitt av Gossip Girl i vardagsrummet:)

Oskar Linnros - "Ack, Sundbyberg"


Peace
/Malin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0