Gig

Tjena.
Måste göra mig iordning snart så skriver snabbis :)
Idag har inte hänt så mycket, tagit det lugnt, kollat lite film osv. (y)
Ska gå om typ 30 för att åka och äta i solna innan vi möter resten av gruppmedlemmarna som ska giga ikväll. (:
Solna ungdomscafé denna gång. be there (y) dock bara 6 av 13 freakz ikväll, vilket jag säkert redan nämnt i tidigare inlägg.
Men ah, detta lär bli min dag. Typ fixas och giga (y)
Sen till Jocke och sova.

och till alla er där ute har jag bara en sak att säga: GLÖM INTE IKVÄLL PÅ TV2: "THE LAST BOUNCE"!!!!! :D:D:D
Så jävla grym show! Hoppas dom släpper den på dvd sen :)
Men iaf, ikväll visas den på tvåan kl.21.50 :D tror dock dom kortat ner den en hel del, eftersom på showen i globen var den typ två timmar, kanske mer? och nu är den bara drygt en timme ikväll, men vafan! njut av det dom visar säger jag bara! :D

Men måste kirra saker nu va.


how can they be so good?


Peace peeps
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0