Fredag!

otippad rubrik huh ? ;)
Inte uppdaterat sen i tisdags så det är nu dags!

I onsdags så hände väl inte så mycket, vi var i skolan, Jag, Jenny, Jb, Tove, Rebecka och Josefine sprang ner till köken och snodde kakor (y)
Efter skolan åkte jag och mötte upp Jocke, var hos honom hela resten av dagen. På kvällen blev det en promenix med JB och Eve :) Sen sov jag hos Jocke.

I tordags började jag klockan 10, liiite sovmorgon iaf. Me happy, yeaah. Och konstigt nog var jag inte ett duuuugg trött på morgonen när jag gick upp o: ETT UNDER!
Iaf, i skolan hände väl inget direkt att komma ihåg tror jag xd hahah
Efter skolan vandrade jag hem till Jocke igen och var där i typ en timme innan jag skulle dra vidare till freakzen. :)
Det var nice som vanligt. Skönt att bara släppa lite, glömma resten, bara dansa.
Blir alltid höjdpunkten på dagen.
Ändringar i dansen gjordes också, en dans ut, två danser in. ;)
Inte klara än, verkligen inte, men det kommer dom bli.
Efteråt åkte jag hem.
Jag, Emmie, Tess och Emelie gav varandra kritik om dans på tåget (y) haha nejmen jag vill ha dålig kritik också, annars vet man ju inte vad man gör fel/behöver öva på, och därför utvecklas man inte direkt. så braa tågresa :)
NÄR JAG KOM HEM UPPTÄCKTE JAG ATT JAG FÅTT HEM MIN GOSSIP GIRL, SÄSONG 2! YEEEY ME! :D
Kollat lite på den idag (a)

Idag har förresten inte hänt så mycket, bara skola, lite rooligt, halvt. jobbigt också, blivit irriterad, glad, massa idag (y) haha
Efter skolan drog jag och Jenny en sväng till Kista, kollade lite på New Yorker, gick till donken, köpte varsin dricka, drog hem xd hahahha bra skit.
När jag kom hem åt jag maat, pärlhöns, ris och beasås :)
OCH MIINA GLASÖGON HAR KOMMIT! :D:D:D
hihi, därför får ni nu en bild på mig med dom.
Också en låååt :) Me like this soong, äänd I may make a dance to this song.
IMORN ÄR DET HÅKAN! :D
That's all för mig denna gång

 



See ya
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0