Fika!

hello0, inte så mycket uppdatering i veckan, I know, inte bra.
men aja, here we go. liten.

Inte hänt så mycket i veckan.
I måndags var jag först typ bara hemma hela dagen. Sen åkte jag in till stan och träffa Bells. Vi åt middag och sen mötte vi upp Jocke, Jb, Simon, Anton, Max, Måns och Dennerhag och vi gick och såg Saw3D. usch. läskig :( fast inte så jättebra. ellee? ;)
Efteråt åkte Några hem till sig och Jag, Jocke, Anton, Simon, Jb och Joy gick hem till Jocke och dom spela fifa. Jag låg och skratta för mig själv lite (y)
Sen drog dom och jag sov hos Jocke :)

Igår åkte jag från jocke och träffade Felicia ett tag och åt lunch och grejs :) Vi gick sen hem till mig, kolla lite harry potter och sen drog hon.
Senare träffade jag Emmie, Nikki, Orhan och Tony och vi gick och Bowlade - Jag vann (y) ;) hihi

Idag har inte hänt så mycket. Ska snart åka in till stan med Jenny och Paulina på en fika. (:
eller snart.. typ nu, så måste dra! haha
Men först måste ni få lyssna på den låt jag tänkt på denna morgon. (:

Dancehall Queen - Robyn



See ya!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0