Dance

what up peeps? :D
Jag har lite små tråkigt och jag är fett seg efter denna dag. och inte är den slut än inte! :)
Jag har typ bara suttit framför datan och laddat ner massa musik.. kul dag (y)
Men snart ska jag äta och sen dansa! :D weeeii. Lär bli bra avslut. Sen ska jag sova hos Jocke. <:

Vad jag gjort i helgen ? sen senast jag blogga?
det var i fredags morse om jag kommer ihåg rätt :)

Malin kunde tyvärr inte komma hit denna helg, men det kommer fler helger, right :)
Så i fredags var jag istället, efter skolan, med Jenny och Fredrik och vi satt på Café 60 hela långa eftermiddagen.
Sen köpte jag min finis tröja som jag suktat efter ett tag nu :D hihi
Sen typ åkte jag bara hem och tröttade, sen somnade jag väl nån gång runt ett eller nåt.

Igår, lördag, fick jag ett sms av bulle som frågade om jag ville hänga med och bli sminkad i stan, haha.
det ville jag.
Det var inne på FACE Stockholms make-up skola eller nåt.
Det var några som kom dit för typ en fyra helgers kurs eller nåt som behövde folk att sminka, så vi ställde upp. :)
Tog dock inga bilder på min sminkning men den blev fin <:
Efter det åkte jag och bulle till Kista för att kolla lite på New Yorker. Vi båda hade ju presentkort så. hiih
Jag köpte ett par typ midjehöga svarta shorts, mjukt material som man typ har över leggins. :)
Bulle köpte lite mer. Där tog presentkortet slut. Hade inte så mycket kvar :)

MEN ah, efter det åkte vi till Jocke en sväng, han fick låna min ena kontroll till nintendo 64 xd hahah
och så hämtade jag mina jeans. När Måns kom dit var det dags att gå. hoho

Idag har jag som sagt gjort nada.
Men måste äta nu.
Hörs seen.



PUSS
/Malin


Kommentarer
Postat av: bells

porrstjärna ;O

2010-12-05 @ 15:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0