Dagen denna dag

Tjena snabb uppdate från den sjuke.
Jag är sjuk idag med, as u may have figured out.
no funny.

men aja, hela dagen har jag tillbringat framför datan och tredje säsongen av The Hills (y)
Ska kanske kolla nåt avsnitt av fjärde nu, annars lämnar jag det tills imorn.. aa det gör jag nog.
För jag lär stanna hemma från skolan imorn också :/
Men aja, we'll see

Jag längtar tills torsdag kväll och sen fredag eftermiddag och kväll. :)
Dans, dans, myskväll med freakz = kan inte bli bättre <:

men jag är nu trött och ska kolla lite mer data, sen spikar jag mig framför tv:n med mamma och pappa antagligen och kollar på nånting. klockan nio är det Desperate Housewives dock, så då spikar jag mig fast framför min tv i mitt rum :)

men vi hörs imorn antagligen
orkar ingen bild på sjuke mig så ni får en på min grupps logga bara (y)



Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0