blä

hej :)
Jag känner mig aningen trött efter denna dag.
Kondiset hela dagen och avsluta med idrott.. styrkesträning.. nej tack efter köket.
I köket gjorde vi idag citronsockerkaka med äpple i också (y) haha niice
men ah, det klia lite i halsen måste jag säga.. typ allergisk. haha bra malin, 5 hela poäng. ;)
sen gjorde vi också bottnar till svartswaldtårtor :)
På idrotten - styrkecirkel typ, pallade inte så mycket. Brukar tycka det är rätt okej/roligt med det, men ah, inte idag fan. dåliii dag. :(
och Jb kasta maräng på mig i köket också - fick i håret.. bajsa på honom.. men lungan nu.

Fast nästa idrott kanske blir kul ;) eller kommer bli kul!
Linda ska ha sista idrottspasset som danspass och hon frågade om jag ville lära ut en koreografi också.
Man kan ju inte tacka nej liksom ;) haha nej men det ska bli kul.
Ska bara dra ihop en korre :)

Annars har det inte hänt mycket idag asså.
Igår var det prov i köket, vi fick göra chokladbiskvier igen.. det gick åt helvete kan jag ju säga.
Det gick jättebra sist vi gjorde det, men det gick dåligt igår. Säkert bara för att det var prov. press. stelt.
I rest my case.

men aaaaaaa imorn äre typ sovmorgon som vanligt :) sköööönt
och då ska jag, om det är samma väder som idag, använda min vinterjackii och mina vinterdojjor. :D weei
Gillade vädret idag, mysigt, om jag hade haft rätt kläder på mig xd haha braa malin - 5 poäng till.
springa runt i skinnjackan en dag som denna? svar nej.

WIIE HAR BESTÄLLT HEM ANDRA SÄSONGEN AV GOSSIP GIRL! :D
HAPPY MALIN!

Men nu ska jag återgå till att göra ingenting :)

   


Peace fokes
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0