aah du..

Senaste inlägget var väl typ i tisdags.
Tråkig och dålig vecka har det bara varit sen- inte så mycket att berätta om.
onsdags var jag inne i stan lite med Jenny och Jocke och sen gick jag och Jocke på bio och såg
Himlen är oskyldigt blå :) den var bra.
Igår var det jättedålig dag.
sämst skoldag, jag blev bara sur.
Pappa fyllde dock år så det var något bra igår iaf, Grattis Pappa. :)
Men innan dansen skulle jag ätit, det blev inte så för jag glömt min plånbok hemma. bra.bra malin.
Kunde därför inte köpa en present till pappa heller då.
Fast det kanske var bra, för jag hittade ännu bättre idag som han fick (y)
Dansen gick sämst, för jag var så smart så jag drack en latté på tom mage.. det var gott.
men jag fick verkligen skiiitont så det blev bara dåligt alltihop.
Idag har jag inte gjort så mycket.
Konstiga människor finns det också.
I just don't get it.

men aja, nu ska jag återgå till min pissvecka.

hejdå.
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0