Varmt!

Så jäääävla varmt idag asså!
fett bäst.

Väldigt bra dag hittills måste jag säga :)
solade nån timme på studsmattan i förmiddags och sen tog jag en rätt lång cykeltur.
Jag trodde seriöst att jag skulle dö, eller iaf svimma, när jag kom hem från cykelturen!
så jävla varmt och när jag skulle dricka nåt så vare typ svårt att svälja.

Men sen nu senare så har jag hjälpt mamma och pappa att måla båten, vilket också var överdrivet varmt väder för egentligen xd
well, well..
Jag gillar pappas träskor

Nu har jag bara tagit det lugnt ett tag.
Tänkte väl gå ut i solen snart igen. <:

Imorn är det hemfärd som gäller :/
aja, blir nice med dans och älsklingen imorn iaf :)

hörs kanske senare
om jag har nåt vettigt att skriva..
eller om jag inte har det ;)

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee  Båteeen  träsko

Peace!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0