Jibeeh ?

Sitter här hemma hos JB(Johan) med Eve. :)
Dagen har varit ganska bra.

Den började med ett stort köksprov, teoretiskt, som innehöll 70 frågor... kul? svar nej.
Och mitt under allt så skulle vi ha brandövning så där försvann lite koncentration,
men den kom tillbaka sen iaf :)

Sen på eftermiddagen så blev jag tvingad till skolkonferensen som representant från ettorna, tack så mycket rasmus, tack.
Fast han har sagt att han ska ge mig nåt han bakat sen så <:
Men på grund av konferensen så missade jag pianot idag, så jag åkte hem till Jibeh. :)

Vi har ätit.. hohoohohoh

Vi ska träffa Jockan sen också.

Tycker den här bilden liknar Johan lite <:



TJARÅ!
/Malin


Kommentarer
Postat av: ....

trevligt =)

2010-05-18 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0