Good morning!

TjatjAaa.
Här ligger jag i min säng och mår piss :)
trött som satan är jag också, eftersom man alltid måste sjukanmäla sig pisstidigt till skolan, tack, tack så mycket, nu kan jag inte somna om. -.-
men w/e, jag tänker må bra sen har jag bestämt :) hoho
Det är lite kul att se mig denna morgon.. halva mitt hår står typ rakt uppåt och resten står utåt åt sidorna xd haha
tur att bara jag får se ^^

Men efter en finfin klippning igår, ska håret färgas om idag av ingen mindre än Evelinuu :)
Kommer nog lägge upp bild på det sen när jag tagit någon, EFTER jag färgat håret ;)
gillar inte färgen jag har nu så mycket, eller ah, den är väl fin men jag tycker inte jag passar i den själv :/
Ikväll ska jag antagligen äta med Eve mf :)

För övrigt gick det ganska bra med emmie på vår koreografi igår, som dock inte blev helt klar, men nästan :)
jag gillar tjejdelen ;) hoho


Allt för mig denna morgon, skriver nog senare.

Ching-a-ling !
/Malin

hahaa, en asfin bild på oss
där jag pussar eve i Säby!
 Jag pussar eve i säby
             


Kommentarer
Postat av: Inger

haha dynamit harry :D:D

2010-05-07 @ 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0