Going home

Sist jag uppdaterade här var väl i tyyyp onsdags.
Nu är det lördag och jag tänkte ge en liten update om vad som hänt.

Torsdag: No engelska på morgonen så började direkt med hygienprov. Gick väl helt okej.
hade typ två timmars håltimme eller mer, då jag och några ur klassen körde lite datakunskap och power point tidigare.
Jag älskar hur min power point blev.
så jäävla bäst :D
Vår lärare är ganska förvirrad..
leifi, leifi, leifi..
Men sen efter skolan hade jag och paulina  tråkigt så vi gick till donken lite xd
På kvällen gick jag, Jb, Eve, Jocke och Fredrik till Simons mflas spelning. ;)
Sedan sov jag och Jb hos eve.

donkedonk

Fredag: Jag och Jb tog tåget från Bålsta till skolan, där vi hade nationella i matte.
fyfan.. jag och matte går inte ihop.. särkilt inte på vg-mvg uppgifter.
Slutade efter nationella och sen gick jag, Isabelle, Josse och Jb och åt :) 
När jag kom hem slockna jag i soffan, haha.
Sen åkte jag och handlade lite med mamma och pappa och sen åkte jag till Jockan.

                                      Fin bild på Josse och Belle. ;)

fiin  Belle och Josse

Lördag: Nu sitter jag alltså här hemma hos Jocke och väntar på att pappa ska hämta upp mig :)
Senare idag ska jag till Eve där jag kommer hitta ÄCKEL och ha pickniiick :D

picknick

Men nu ska jag röra på mig :)

PUSSHEJ!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0