Goder morgon

Igår hände väl inte så mycket, förutom typ skola.
När man kom hem var man typ hemma i en kvart, och sen tog jag moppen till pianot, haha.
När man kom hem därifrån så degade jag ihop mig i soffan och kollade på "Sound of Music". :)
Hann dock inte kolla klart den, för jag fick ett ryck och sprang ut på en joggintur ^^,
så ska kolla klart den idag. :)

Annars kommer man väl inte hitta på så mycket idag.
Idag är det en månad med Jocke också :*
Ska kanske med mamma och pappa till landet senare, men vet inte än.
beslutsångest.. uschabuscha säger jag bara..

men aja, jag ska kila nu.
och, just fyi, lyssna in låten "Yah!" med Buraka Som Sistema.
Awesome danslåt ;)
hoho

Puss

        

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0