Eftermiddag

Tjatja.
Dagen har varit sådär hittills.
Idrotten var ganska kul, Lmk sög, as usual.. sen var väl inte matten direkt kul heller.
Fick dock sluta en halvtimme tidigare så det va väl något bra iaf.

Pappa langar skjutsen till dansen snart, nice, nice. :)
Men just nu kollar jag lite halvt på hockey, Finland-Tjeckien.
eller ah.. Tv:n är mer på och jag är inne i datorn <:
Måste bara påpeka, vad f*n har hänt med Hockey-lagen ? o:
Typ USA, Norge, Schweiz, Canada.
Speciellt Canada. Dom har ju typ sugit varje match nu.
Dom brukar ju alltid vara en av de bästa. o:
Samma gäller USA.
Och Schweiz verkar ju typ bli bättre. Vunnit över typ Canada eller vilka det nu var o:
Sen Norge.. Dom har ju typ gått upp sig lite iaf o:
Beror nog på att dom nu har en svensk tränare ;) hoho

aja, nu ska jag sluta pladdra och börja röra på mig.



Bye!
/Malin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du tycker det. =)

2010-05-18 @ 07:13:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Charles-Ingvar Jönsson

FIN, profilbild!

2010-06-07 @ 22:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0