Dansdag!

Hellohelluhell...a?

Gårdagen var trevliiig.
Träffade Eve och vi åkte till solna och träffade Johan och Jocke, där vi också färgade mitt hår liiite blondare.
Efter ett tag kom bullis dit också :)
Vi va där ett tag och lallade runt, och på kvällen åkte vi till Skälby till Lilla rött och käka pizza. (: då va Nickepicke med också.
Kvällen slutade med att alla drog hem. sounds good? yeeeaahhaaah.


Idag då..
Jag ska snart gå ner till vår gymlokal som finns i föreningen där jag och Emmie ska göra klart det lilla lilla sista på vår koreografi, och där ska vi väl spendera ungefär två timmar :)

Ikväll är det "Perform 4 charity" vid Solna ungdomscafé där vi ska uppträda med vår grupp och sen ska jag och Emmie uppträda med vår koreografi... AAAAAAAH!
men det blir nog niice :)

Senare på kvällen ska vi kanske hem till Jibeeh. :)

Men that's all for now :) kanske skriver ett kort inlägg innan jag drar till Solna sen.

Ciao ;)

I skytteholmsparken

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0