Linnéas HOUSE

tjatja
inte uppdaterat på ett tag, så tänkte göra't nu och berätta lite om veckan. ;)

I måndags hade jag skolavslutning, nicenice.
hände väl inte direkt mycket, bara typ säga hejdå till alla, få betyg och sen fika med jb, eve, bulle och josse :)
efter skolavslutningen drog jag vidare hem till Jocke där jag spenderade min dag.
På  kvällen träffade vi eve och jibeh, och vi satte oss och käka kakor i skytteholmsparken, haha.
och då är det självklart masssa måsar som jibeh och jocke har kul med och kastar kakor till och på.
USCH.


Anton mellan två Isabellor  jag och josse

Bulle och Eve efteråt  Eve och Johan


I tisdags åkte jag och Jocke till grönan efter hans skolavslutning.
Jag minns inte att det var så högt i Tilt som det faktiskt var xd
menmen, det var kul iaf, inte så mycket folk från början, men det kom fler sen.

Jocke o jag  WOHO  Jockan

Fiint  jaaag  Jocke

Igår, onsdag, var jag och jocke bara hos honom och gjorde ingenting förutom att käka pizza och kolla på film ^^ Micke och Molle är en hemsk film...

VI

Idag, torsdag, har jag bara kommit hem från Jocke och nu är jag hos Linnéa. Lär dyka upp några bilder här med sen.

Linnéa

LINNÉA

TJARÅÅ!


Kommentarer
Postat av: bajskaka

Malin! Snart blir ja lessen! :O

Vi har inte träffats på sjukt länge! :(

2010-06-13 @ 01:11:37
URL: http://feliciamoren.blogg.se/
Postat av: M

JAA JAG VET!!! SES I VECKAN ?! BRA! :D

2010-06-13 @ 11:55:20
URL: http://moullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0