Let it have an ending please ?

Tjatja.
Gårdagen var nice hos Jocke med Emilie aka bulle :)
Vi typ spelade wii, käkade ostbågar med cola, och bara hade det mys :)
Både jag och bullen sov där sen och tidigare idag kom man hem till städningen..

Den började inte direkt direkt, men efter lite tv så körde jag igång. :)
När jag började bli lite trött bestämde jag mig för att ta moppen och glida förbi farfars grav en sväng.
ganska fint där nu <:

När jag kom hem igen kom jag inte igång med städningen så bra igen, för min syrra hade ju faktiskt en Beck-film på som man inte kunde missa .. (a) eheh

Sen har jag bara kollat crazy videos  på mig och min syrra och nu sitter jag här i mitt evighetsprojekt vid namn sovrum.

Tror det är dags att sova snart och dra igång igen imorn, rätt tidigt, så det blir nån förbättring nån gång xd
Let it have an ending please ?


Bild på mig och bulle från balen -09  Frafars grav<3  BECK

Peace
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0